مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران
آخرین نظرات

ضمن تبریک خدمت دانش‌پژوهان قبول شده در آزمون تئوری مرحله دوم المپیاد فیزیک، آزمون عملی در روز جمعه مورخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الی ۱۳ در محل دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان نیم ساعت قبل از شروع آزمون به همراه خودکار و مداد و مدرک شناسایی عکسدار در محل حضور داشته باشند.

  • به دلیل اینکه این آزمون همراه با شروع دوره تابستانی خواهد بود، نمره این آزمون در نتایج دوره تابستانی و رنگ مدالها نیز تاثیر خواهد داشت.
  • دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله سوم المپیاد فیزیک که از شهر های دیگر به محل آزمون مراجعه میکنند، می توانند از عصر پنج‌شنبه، ۱۶ تیر در خواب‌گاه دانشگاه شهید رجایی اسکان داشته باشند. این عزیزان با توجه به خستگی سفر می‌توانند از عصر پنج‌شنبه وارد خواب‌گاه‌های دانش‌گاه شهید رجایی شوند و فردای آن روز، جمعه ساعت ۱۰ با آمادگی کافی در جلسه آزمون حاضر شوند.
  • شرکت‌کنندگان تهرانی و عزیزانی که نمی‌خواهند از خواب‌گاه استفاده کنند حتماً قبل از ساعت ۹ صبح از در شرقی دانش‌گاه شهید رجایی وارد شوند.
  • ارائه کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر برای همه شرکت‌کنندگان الزامی است.
  • بدیهی است که اسکان شرکت‌کنندگان شهرستانی از عصر پنج‌شنبه تا پایان جمعه و در صورت لزوم تا روز شنبه رایگان است ولی امکان تهیه محل اقامت برای اولیای گرامی وجود ندارد.
  • اگر دانش‌آموزی به مرحله تابستانی المپیاد فیزیک راه پیدا کند در ادامه چند هفته باید در دوره شرکت کند پس شایسته است لوازم اولیه مورد نیاز را هم‌راه داشته باشد.