مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران
آخرین نظرات
برای مشاهده اطلاعیه شماره 2 باشگاه دانش پژوهان جوان ادامه مطلب را مشاهده بفرمایید.

  1. دانش آموزان پایه اول با هر شرایطی صرفاً مجاز به ثبت نام آزمایشی در مرحله اول المپیادها می باشند . از پذیرفته شدگان سال اول متوسطه به منظور تشویق و آشنایی بیشتر با آزمون المپیادهای علمی جهت شرکت در آزمون مرحله دوم دعوت می شود، ولی برگزیدگان تابستانی تنها از میان دانش آموزان پایه دوم و سوم (مطابق جدول بند ب) خواهند بود.
  2. براساس تصمیم کمیته های علمی فیزیک و ادبی دانش آموزان سال دوم این رشته ها فقط به صورت آزمایشی در آزمون های مرحله اول و دوم المپیادهای مذکور شرکت می کنند و به دوره تابستانی راه نخواهند یافت.
  3. دانش آموزان پایه دوم که سال تحصیلی گذشته (92-91) در دوره آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و‌ نجوم واخترفیزیک حضور داشته و موفق به کسب مدال های نقره و برنز شده اند در صورت علاقه مندی به شرکت مجدد در المپیادهای علمی مذکور ملزم به شرکت در کلیه مراحل مختلف آزمون های سال تحصیلی 93-92 می باشند و فقط در صورت موفقیت به مراحل بعدی راه خواهند یافت.

همچنین دانش آموزان پایه دوم دارنده مدال برنز کشوری المپیاد کامپیوتر که سال تحصیلی (92-91) در دوره آموزشی تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان حضور داشته اند، همانند سایر متقاضیان این المپیاد ملزم به شرکت در مرحله اول و دوم آزمون المپیاد کامپیوتر می باشند.
فایل ضمیمه را از اینجا دریافت کنید.
روابط عمومی و بین الملل باشگاه دانش پژوهان جوان
۹۲/۰۹/۱۸
ایرانفو IranPhO ( مرجع المپیاد فیزیک ایران )

المپیاد

باشگاه دانش پژوهان جوان

اطلاعیه

المپیادهای علمی