مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران
آخرین نظرات

افتتاح فروشگاه کتاب المپیاد انتشارات فاطمی

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ
بی شک یکی از ابزارهای موفقیت دانش آموزان در مسابقه های المپیادهای داخلی و بین المللی استفاده از کتاب ها و منابع علمی آموزشی معتبر است. انتخاب و تهیۀ این منابع همیشه یکی از دغدغه های دانش آموزان المپیادی بوده است.

 برای پاسخگویی به این نیاز مبرم، انتشارات فاطمی، که خود یکی از پیشگامان و فعالان انتشار کتاب های معتبر المپیادی است، تصمیم دارد بخشی از فروشگاه کتاب فاطمی واقع در خیابان انقلاب را برای عرضۀ همۀ کتاب ها و منابع المپیادی از همۀ ناشران مطرح کشور اختصاص دهد. به این ترتیب دانش آموزان المپیادی از این به بعد به جای مراجعه به کتابفروشی های مختلف که مستلزم صرف وقت و هزینۀ اضافی است، می توانند با مراجعه به فروشگاه کتاب فاطمی به کلیۀ کتاب ها و منابع المپیاد مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

مسئولین مدارس، اساتید محترم، دانش آموزان و علاقمندان از سراسر کشور در صورت تمایل می توانند با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری از فروشگاه کتاب فاطمی، کتب و منابع المپیادی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در صورت سفارش تلفنی، کتاب ها از طریق پیک (فقط در تهران) یا پست (کل کشور) درب منزل تحویل داده خواهد شد.

همچنین فروشگاه کتاب فاطمی علاوه بر ارائه­ی خدمات مشاوره به منظور انتخاب کتاب ها و منابع المپیادی در محل فروشگاه، در آینده ای نزدیک نشست هایی با حضور مؤلفان کتاب های المپیادی و اساتید المپیادهای علمی، برگزار خواهد کرد. اخبار تکمیلی در این مورد را از وبسایت انتشارات فاطمی (www.fatemi.ir) پی گیری نمایید.


آدرس فروشگاه: تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، تقاطع شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۵۸

تلفن های تماس : ۶۶۹۶۱۷۲۸ ، ۶۶۹۷۳۷۱۰ ، ۶۶۹۷۳۴۷۸

مسئول و مشاور بخش المپیاد : خانم حسن نژاد

ساعات کار: روزهای شنبه تا پنجشنبه ، ساعت 9 صبح تا 7 عصر

۹۳/۰۷/۱۳