مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران

Iranian Physics Olympiad (IranPhO) ایرانفو

مرجع المپیاد فیزیک ایران
آخرین نظرات

"ثبت نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود" !!! این جمله ای است که در بخشنامه و در سایت باشگاه دانش پژوهان جوان دیده می شود. حال آنکه برای ثبت نام اینترنتی نیاز به مراجعه حضوری به مدرسه و مدیر مدرسه و دریافت رمز عبور همگام دارید ! مشخص نیست اگر نیاز به مراجعه حضوری است، پس ثبت نام اینترنتی دیگر چه صیغه ای است.


دانش آموزان عزیز، برای ثبت در نام در المپیادهای علمی 97-1396 باید به نکات زیر توجه کنید :

  • نام کاربری، به طور پیش فرض کد ملی شماست.
  • رمز ورود همگام را باید از مدیر مدرسه دریافت کنید
  • مدیران محترم مدارس جهت ایجاد و دریافت رمز گروهی برای دانش آموزان (جهت ورود به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی) می توانند به روش ذیل اقدام نمایند: با ورود به کارتابل مدیر مدرسه در سامانه همگام، سپس داشبورد اصلی، ماژول «مدیریت کاربران» ، ماژول «دریافت رمز گروهی» ، انتخاب «نوع کاربری دانش آموزان» و انتخاب کلاس مورد نظر جهت ایجاد و دریافت رمز ، میتوانند برای دانش آموزان کلاس موردنظر ، رمز گروهی دریافت نموده و جهت استفاده آنان در ورود به پنل دانش آموزی و ثبت نام در سامانه المپیاد در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
  • ثبت نام شما فقط و فقط وقتی نهایی می شود که مدیر مدرسه تان آن را تأئید کند. پس حتماً بعد از ثبت نام به مدیر مدرسه تان مراجعه کنید و از تأئید ثبت نام خود توسط ایشام مطمئن شوید.
  • پس از تایید مدیر مدرسه و نهایی شدن ثبت نام دانش آموز، میتوانید با مراجعه به سامانه oly.medu.ir و ازطریق ستون «وضعیت تایید» در صفحه ثبت نام المپیاد پنل کاربری خود، از وضعیت المپیادهای ثبت نام شده مطلع شوید. همچنین پس از پرداخت مبلغ ثبت نام هر المپیاد، می توانید رسید ثبت نام خود را که در آن وضعیت دقیق ثبت نامی تان (پرداخت شده، تایید شده یا تایید نشده) را چاپ و دریافت نمایید.
  • ثبت نام دانش آموزان در المپیاد زمانی تکمیل خواهدشد که مبلغ آن توسط درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه پرداخت شده و توسط مدیر دبیرستان، در سامانه تایید شده باشد. مدیر امکان تایید ثبت نام هایی که هزینه آنها پرداخت شده باشد را دارد.